středa 16. prosince 2015



 16. ADVENTNÍ OKÉNKO..

                            







                                       Přeji Vám příjemný den.
                                                      Zuzka

5 komentářů:

  1. Ahoj Zuzanko. Nádherné vánoční fotky :-) Máš vše krásně nazdobeno a připraveno. Zuzanko, prosím ten keramický malý andílek - ozdůbka je odkud? Je kouzelný :-)
    Měj příjemný zbytek adventního času
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci,
      s andílkem ti bohužel neporadím,dostala jsem ho před léty jako vánoční překvapení od kamarádky,andílek byl součástí lucerničky.
      Já tyto andílky sbírám ,nějaké určitě najdeš na vánočním trhu,nebo v květinářství.
      Moc zdravím a přeji krásný adventní čas.Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzka, máš krásny blog, prenádherné fotky, veľmi pekne naaranžované, nafotené, krása sa pozerať. Krásne sú úplne všetky adventné okienka. Škoda že nenapíšeš pár slov k tomu, lebo neviem, či si niečo šila - tvorila ty, možno keď si popozerám ďalšie príspevky zistím niečo o tebe, takto iba viem, že máš krásne vyzdobené a fantasticky si to vieš naaranžovať a krásne fotíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice děkuji za milé psaní.Bohužel jsem ted pracovně dost vytížená,tak jsem ráda,že stihnu na každý den na blog něco vyfotit,na psaní mi už čas nezbývá.Tedy já nejsem žádný pisálek a psaní mi vůbec nejde.Pokusím se po novém roce připojit k příspěvku o šití pár řádek.
      Moc zdravím a přeji krásný den.
      Zuzka

      Vymazat
  3. Zuzi, jedno okénko krásnější než druhé !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....