úterý 13. ledna 2015

Zaječice
Na přání jsem šila velkou a malou zaječici na focení  do fotoateliéru.
Velká mega maxi zaječice má také náhradní šaty a stejné mě čekají ušít ještě pro malou holčičku...maminka chtěla mít také stejné,ale to bych už nezvládla,nejsem žádná švadlenka.













Moc děkuji za milou návštěvu na mém blogu,kásné psaní a přání co mi posíláte.Přeji Vám pěkný den,Zuzka

10 komentářů:

  1. To je nádhera! Dochází mi slova.. Inka

    OdpovědětVymazat
  2. :-) jaaaakie słodkie...piękne te sukieneczki i sweterek....rozczuliłaś mnie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko to jsou nádherní ušáci ... i mě docházejí slova :))) ... Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, krása, krása, krása ..... šatičky jak pro princeznu .... moc se ti povedly ..... i zaječice !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Очень красивая работа! Прекрасные цвета!

    OdpovědětVymazat
  6. No, ja si teda rozhodne myslim, ze svadlenka JSI ! Jsou perfektni.

    OdpovědětVymazat
  7. Tworzysz cudowne rzeczy.
    Miło tu do Ciebie zaglądać.
    Ślicznie, ślicznie, ślicznie:) :) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko krásné kousky jsi ušila, myslím si že kdejaká vystudovaná švadlenka by Ti mohla závidět tvou šikovnost a kreativitu.. pa Dita

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....