pondělí 31. března 2014




Lněná taštička...
 Na dovolenou jsem si ušila lněnou taštičku na moje nezbytnosti.Len,kůže a perleťové knoflíky,je má vášeň..tento přírodní materiál miluji a moc ráda z něj tvořím.Opět bych se ráda vrátila k šití jednoduchých lněných  postaviček a panenek,tak snad brzy vložím  na blog pár fotek.












Přeji vám úspěšný start do nového týdne.
Zuzka

7 komentářů:

  1. Zuzanko,tak taštička je famózní ...taky si chci nějakou tašku (kabelku) ušít na léto,ale teď jsem spíše na šití věciček pro děti a miminko...
    Měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko....nemám slov,taštička je naprosto dokonalá.Jsi neuvěřitelně šikovná a vždycky mě svými fotkami pohladíš.....opravdu nádhera.
    Pa,Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzí.
    To je taková nádhera. Jsi opravdu královna Jehlička. Dnes jsem viděla v Praze tvoje krásné andílky a teď tvojí krásnou taštičku. Je to pro mě veliké pohlazení. To jsem dneska opravdu potřebovala. Papa Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Сьюзан,прекрасная работа!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zuzko, taštička je úžasná. Moc se mi líbí ta výšivka.
    Přeji krásný večer Anny

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, ta je B.O.Ž.Í.Í.Í.Í.Í. !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Až sa mi dych tají pri pohľade na taštičku a aj jarnú aplikáciu. Skrátka ty to vieš dokonale nakombinovať :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....