pátek 3. ledna 2014

Ušáci..
Do nového roku jsem chtěla pro své zákaznice připravit nějakou novinku.
Já osobně mám 
moc ráda jednoduché šité postavičky a také miluji přírodní materiál jako je len..tak první novinkou bude rozšířená kolekce lněných panenek,ale o tom až v nějakém příštím příspěvku.Dnešní příspěvek bude patřit hlavně dětem pro které jsem připravila další kolekci zajíčků,každý kus je originál.. přibudou i jiné velikosti a modely. Ušáčci na fotce měří kolem 53 cm...postavička je lehoučká a příjemná do každé ručky.
Snad se bude novinka líbit...















Přeji Vám pěkný den.
Zuzka

7 komentářů:

  1. Zuzanko moc ráda k tobě chodím pro načerpání ,,krásy,, z tvojeho tvoření ♥ zajíčci jsou k umuchlání :-))) Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko,v jednoduchosti je krása a u tebe a tvého tvoření to platí dvojnásob...zajíčci jsou k sežrání :) ...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko , tak ti jsou parádní novinka !!! moc se mi líbí jak kluci tak holky .. jsi šikulka šikovná pa Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoji ušáci jsou fešáci!
    Moc zdravím Zuzko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou fešáci,je začátek roku a hned taková jarní krása a inspirace,Děti budou nadšení,moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, ti jsou kouzelní!!! A jak jsou v té papírové tašce - hned připraveni někam vyrazit :) Úžasní!!!
    Mějte krásný nový rok!
    Jolana

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, ti jsou úžasní !!!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....