úterý 11. června 2013

Počítání oveček..
Pamatujete  si na svoje dětské rituály před spaním a jak se vám po nich usínalo?
Já například počítala ovečky...
první ovečka,druhá,třetí,čtvrtá......převést stádo oveček přes úzkou lávku ,tak aby šly jedna za druhou dá práci a monotónní počítání oveček vždy po chvíli  zabere a spánek se dostaví.
Tak takovou uspávací ovečku jsem chtěla ušít malinké Barunce ,která nedávno oslavila svoje první narozeniny.
Barunku a Kristýnku( sestřička Barunky) čeká dlouhá cesta za babičkou a dědečkem do Norska.Tak jsem jim chtěla zpříjemnit náročné cestování autem a ušila jsem jim nějaké drobnosti pro zabavení.
Barunce jsem ušila ovečku...barvu jsem zvolila nebesky modrou,materiál čistě bavlněný,aby bylo vše příjemné na dotek.Ovečce jsem udělala na bříško kapsičku aby se do ní dalo vložit zase pár drobností pro zabavení.
Kristýnka má velice ráda zajíčky a králíčky..je to holka Mailegová...tak volba byla jasná.Tedy žádného Maileg zajíčka jsem ji neušila,ale snad králíček z mé tvorby ji potěší.Králíček má taštičku,která je oboustranná do které jsem ji ušila ovečku a obláček.
Ovečky jsou plstěné z ovčího rouna.
Tak jen už zbývá popřát příjemnou dovolenou a šťastnou cestu.



















Pokud se také chystáte na dovolenou,tak Vám přeji štastnou cestu a jen samé slunečné dny.Budu se na Vás těšit zase příště.
                                       Zuzka ♥♥♥

9 komentářů:

  1. Zuzanko,to budou mít zlatíčka od Adélky velikou radost...snad jsem se nesekla se jménem:-) ...ovečky jsou parádní...tak jako vše od tebe...můj rituál před spaním je,že se musím schoulit k polštáři,proto jich máme tolik :-D ...přeji ti krásný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárinko..ano máš pravdu,je to pro děti od Adélky.Můj rituál je také ted jiný než v dětství...padnu únavou už sama to dřív než syn a polštáře a hlavně peřinu si zamotat pod nožku to také musím mít.Klárinko,moc ti děkuji a přeji pěkný zbytek dne.Pááá..Zuzka

      Vymazat
  2. Králíček, obláčky , ovečky, deky a taštička jsou opravdu parádní - závidím holčičkám cestu do krásné norské krajiny, kterou budou mít tak příjemně vyplněnou hrou s výše uvedenými hračkami.

    Moc se mi líbí i všechny další výtvory.

    Přeji pěkný a klidný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Zuzinko...♥
    jedna hračka krásnější než druhá. Holčičkám se budou určitě moc líbit.
    Ty jsi zkrátka jednička!!!
    Pa pa zlatí, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Zuzanko,
    to je ták krásné jsem tak dojatá,že mi vyhrkly slzy nádherné ty jsi prostě úžasná.Holčičky budou nadšené ,to bude překvapení jsi zlatíčko pa pa.ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko, krásná práce a je vidět, že ji děláš s láskou. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  6. Witaj;) sliczne rzeczy szyjesz, takie ciekawe i bardzo orginalne, niespotykane i niecodzienne. Takimi zabawkami, z cala pewnoscia kazde dziecko bedzie chcialo sie bawic, a ja choc juz wyroslam dawno z tego wieku, to jednak chcialabym wziasc do reki takiego krolika w plecionym sweterku - sa przeslodkie ;) Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, to je nádhera .... holky budou určitě nadšené a jak znám Adélku, tak ta bude určitě taky .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....