neděle 26. května 2013

..Andělská..
Přeji všem krásné nedělní odpoledne.
Dnes Vás opět pozvu do mého šitého světa...světa ..látek,nití a snění.
Tentokrát jsem vybrala na šití len..len je nádherný materiál a je to moje srdcovka.
Pokusila jsem se ušít zaječici s křidélky..holku Andělskou.Nakonec nezůstalo u jedné a  na přání jsem ušila další ...do party přibyl  i zajíc.
Snad se vám šití bude líbit a malinko vás  zanese zpět do dětských let.
Snít je krásné a já sním moc ráda.




















Zajíček je ušitý z lněné látky..na oblečení jsem použila bavlněný úplet.















Děkuji Vám za milé návštěvy a krásné komentáře.
...všem přeji příjemné nedělní odpoledne..
 Zuzka

13 komentářů:

  1. Ahoj Zuzinko ♥
    ušáčci jsou opravdu andělští. Moc se mi líbí.
    Ostatně jako vše, co ty ušiješ !!!
    Přeji příjemný zbytek neděle. U nás od rána lije jako z konve, vše už je pěkně nacucané.
    Měj se fajn, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Martinko,
      jsem moc ráda,že se ti zajíčci líbí.Počasí u nás je také nic moc,ale dnes už neprší.Ted ti ta tvoje krásná zahrada pokvete jedna báseň.Přeji ti příjemné odpoledne u dobré kávičky,nebo čaje.
      Moc zdravím..Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzanko,opět se tu rozplývám nad tou zaječí nádherou...zaječinky se ti mooooc povedli...ale ten zajda a jeho úžasně pruhované tričko...ach to je nádhera...měj se krásně a užij si zbytek neděle...u nás se sluníčko schovalo za mraky a ne a ne zase vykouknout :-D ...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko,to je nádhera,kdyby mě to nebylo hloupý,hned bych si u tebe jednu zaječici objednala,jsem velký,ale duší jsme stále dětmi.Měj se krásně a budu se těšit na další tvoje tvořeníčko.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je zaječí nádhera:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, zajíčci jsou nádherní :-) Anna

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzíííííí, ty jsi fakt jednička, zajošci jsou hezčí jak originál.
    Papa Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzanko, ty zaječí holky jsou kouzelné!!! A zaječí kluk... ten má prostě něco do sebe, fešák je to! :) Krásné snění! Mějte se krásně! Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko - umíš opravdu vykouzlit zaječí nádheru :-)) a ten jejich šatník - tím mě dostaneš !!!♥Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzanka tvoji zajačikovia sú rozkošní, čo priam božskí. Ja by som ich ani z ruky nedala :))

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzanko, ti jsou roztomilí a na dálku cítím jak jsou hebcí. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzanko, ti jsou nádherní .... krása veliká .... a ty jejich frajerské oblečky .... nádhera ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....